Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 21 lutego 2013

Czapki i czapeczki

Jeszcze zimowe komplety.
Czapki i szaliki.


Dwa pierwsze komplety zrobione z włóczki Kashmir .
Włóczka okazała się dość cienka i szorstka. Dodałam do czarnej Kocurka, a do szarej Bellę Red Heart.
 Ten komplet z włóczki Merina Cheval Blanc .
Jest bardzo milutka i na tym jej zalety się kończą. Włóczka bardzo słabo skręcona, w robocie się rozwarstwia. Po praniu ręcznym w letniej wodzie szalik i czapka zrobiły się dwa razy większe.
Szalikowi to nie zaszkodziło, ale w czapkę musiałam wciągnąć gumkę.


Kolejna Gail zrobiona z Angora Special - Batik Design Alize.


I kilka czapeczek dla stałej klientki - małej Julki.
Idzie wiosna, więc mama Julki zamówiła nowe czapeczki.
Zrobione z różnych włóczek - Red Heart Baby, Elian Lusy i delikatnej Baby Wool Batik Design Alize (mieszanka wełny, bambusa i akrylu).

Na koniec drobiazg. Zrobiłam kołnierzyk (ostatnio znów w modzie).
Robiłam takie lata temu, jeszcze w liceum.
Na początek prościutki z Dropsa . Potem może skuszę się na bardziej wymyślne.

2 komentarze:

  1. Czarny komplet idealny - jakbyś myślała o mnie robiąc go :-))) Oczywiście pozostałe komplety równie wspaniałe :-)
    Chusta śliczna :-) Wspaniałe kolory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń