Łączna liczba wyświetleń

piątek, 16 listopada 2012

Niebieska narzuta

Ukończyłam narzutę. Po raz pierwszy pokusiłam się na coś tak wielkiego. Wymiary 160 x 200 cm.
Szczerze mówiąc miałam trochę stracha przed tym zamówieniem. Wybranie wzoru też trwało kilka tygodni. W końcu udało się. Wzór znaleziony w sieci - Ballad in blue  Fujiko Takagi.
Włóczka to Jeans Yarnart, poszło 25 motków.



Wzór ciut zmodyfikowany. W oryginale między elementami powstawały dość duże dziury, więc wstawiłam tam małe gwiazdki.

Końcowy efekt bardzo mi się spodobał. Szkoda, że nie mam gdzie takiej narzuty położyć. Właścicielka już odebrała, jej też się podoba.

Jako, że zima blisko, powstało jeszcze kilka drobiazgów, które pojechały razem z narzutą.







13 komentarzy:

  1. Narzuta piękna, tak myślę, że i obrus z tego wzoru byłby śliczny, sam kolor też dodaje uroku:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, też wydaje mi się, że obrus byłby dobrym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również w pierwszym odruchu przed przeczytaniem była myśl"obrus".
    Napracowałąs się nad tym dziełem.Warto było.Zawsze, kiedy takie duże dzieła oddaję w obce ręce jest mi leciutko szkoda.Tyle jednak emocji wzbudza w trakcie dziergania:):):)
    Pozdrawiam z nad naszego morza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna .Więc ja też chyba dam radeę.Bo zdeczydowałam się na wykonanie narzuty na małżeńskie łożejeszcze większej 240x24 i z kordonka i mówiąc szczerze jestem ciut przerażona.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna narzuta, wzór bardzo ładny i kolor również. Wiele pracy kosztowało ale było warto:)
    Pozdrawiam

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna narzuta :-)
    Piękny wzór i - tu nie będę oryginalna - rewelacyjny kolor :-) Mnóstwo pracy - podziwiam Cię :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że bardzo napracowałaś przy tej narzucie, ale efekt jest rewelacyjny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem w szoku,tak pieknych ciuszkow dla dzieci nigdy nie widzialam! Przepiekne,te inne oczywiscie tez,ma Pani talent!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita narzuta...ile pracy !!!pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna narzuta! Świetny kolor i wzór. pozdrawiam, Sabina.

    OdpowiedzUsuń
  11. Narzuta piękna, a ja widziałam w necie grubsza narzutę na wersalkę i chciałabym prosić o wzór jakiś grubszy. Tamta była piękna. Panie pytały jak to wykonać , może ktoś wie.Gdy szukałam informacji o szydełku tunezyjskim tam to m.in. znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam wzorów, poszukiwanie ich w necie to długie godziny, a ja najzwyczajniej nie mam na to czasu.
      Ta narzuta robiona była już dawno i wtedy byłam na bieżąco.
      pozdrawiam

      Usuń