Łączna liczba wyświetleń

środa, 16 maja 2012

Oj ...

ciężko mi się ostatnio zmobilizować, żeby chociaż zamieścić zdjęcia. Jestem przywalona robótkami, a końca nie widać.
Obiecane i wykonane - komplet czapka i szalik oraz sweter dla p. Ewy. Wzór na czapkę stąd , szalik prosty, ścieg francuski.

 
Włóczka Alaska Drops, 30 dag, druty 5 i 10 



Anilux włóczka z lnem, 40 dag, druty 6 i 7
Powstały też ubranka, a jakże.
Komplecik Majka, który został przyozdobiony wg pomysłu p. Wiolety

 Cotton Soft Yarnart 25 dag, szydełko 2,5
 oraz pelerynka do komunii. Wzór znaleziony w sieci, ale mocno zmodyfikowany.

Red Heart Baby, 30 dag, szydełka od 3 do 4,5
W tej chwili robię  naraz 4 bluzki i 1 długi sweter, a w kolejce następne ubranka do chrztu.
Nic z tych rzeczy oczywiście nie jest dla mnie.  Ale nie od dziś wiadomo, że szewc... itd.

Dziękuję z wszystkie świąteczne życzenia, za które nie miałam czasu jeszcze podziękować.



5 komentarzy:

  1. Cuda :-)
    Podziwiam szczególnie strój do chrztu... ile tam szczegółów...
    Pelerynka śliczna.
    Czapka z szalikiem - świetne, a sweterek - Super - te warkocze... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne prace , podziwiam ;;; ja niestety nie mam czasu teraz cokolwiek robić na drutach ;;; pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudeńka dla dzieci robisz - super , a sweterek też fajny ! Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrwiam masz wzor na pelerynke

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz wzor na ta sliczna czapke w stylu retrogranatoaw

    OdpowiedzUsuń