Łączna liczba wyświetleń

środa, 28 grudnia 2011

Świąteczne prezenty

Jeszcze przed Świętami zrobiłam kilka rzeczy na zamówienie pod choinkę. Dla rodziców p. Ewy - kamizelka dla taty i sweter dla mamy.

włóczka Polo Opus 35 dag druty 5 i 6 mm

włóczka Baśka 40 dag, druty 4 i 5 mm



Zdjęcia troszkę ciemne, robione o 2 w nocy, ale spieszyłam się żeby z samego rana wysłać i żeby dotarły na Święta.

I kilka rzeczy zamówionych dla rodziny p.Marzenki. Czarne ponczo, wrzosowy szal, czapka z szalikiem i 2 berety.

akryl Dora , druty 6 mm

Peonia 20 dag, druty 4 mm

Sarayli 5 dag, druty 4 i 5 mm

Sarayli 25 dag, druty 7 mm

akryl Dora i troszkę Kid Mohair Confetti , szydełko 4,5 mm

W drugi dzień Świat odwiedziłam Marzannę i ten karczoch  jest już mój. JEST PIĘKNY.

Dziękuję wszystkim za przemiłe,świąteczne życzenia.

4 komentarze:

  1. Dzięki za odwiedziny i cieszę się, że upominek się spodobał ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pochwale hurtem , chociaz powinnam zatrzymać sie nad kazda rzeczą z osobna,bo swetry,a poncho , i ten szal z borderem ,kolorki na czapce noooo palce lizac .

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite prace! Podziwiam z szeroko otwartą buzią, dla mnie to wręcz niewyobrażalne jak można ręcznie stworzyć takie ubranka, czapki. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń