Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 13 listopada 2011

Szydełkowe ubranka do chrztu

Tym razem pokazuję ubranka do chrztu, które zrobiłam w ciągu ostatniego roku. Dzięki Marzannie spróbowałam i nawet mi się to bardzo spodobało. Zrobiłam kilka sukienek, sweterków , czapeczek, bucików, kocyków, a także komplecik dla chłopca.







  
Dziękuję pięknie wszystkim za przemiłe komentarze pod moimi poprzednimi postami.
Cieszę się, że moje robótki się podobają, a obserwatorów mojego bloga jest coraz więcej.

16 komentarzy:

  1. Te kompleciki są prześliczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prace!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne sukienusie :))ale "to" na końcu to jest po prostu rewelacja!czy mogłabym prosić o przepis na ten kocyk?oczywiście tylko wtedy gdy jest bezpłatny :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie mogę znaleźć strony na której był cały kocyk, ale główny motyw jest tu https://picasaweb.google.com/rodica.adina/CuverturiCuSchema#5189400158718000642

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne prace,cudowne sukienusie mam prośbę czy mogłabym prosić o przepis na karczek do sukieneczki pozdrawiam Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście jest co podziwiać, przyłączam się do zachwytów. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prace "lecę" oglądać dalej .

    OdpowiedzUsuń
  8. sa sliczne....mam prosbe czy moglabym dostac rozrysowany wzor sukienki do chrztu? z gory slicznie dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie ubranka do chrztu są robione z głowy, wzorów nie mam i nie zapisuję. Rozpisanie takiego wzoru, to kilka dni pracy, a na to nie mam czasu. Służę jedynie zdjęciami na blogu.
    pozdrawiam wszystkich tu zaglądających :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czy można u ciebie coś takiego pięknego zamówić jeśli tak to jaki masz termin realizacji i ile coś takiego kosztuje ??????????

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli można zamówić to daj jakiś kontakt z góry dziękuje !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę napisać na adres szydelko67@op.pl , podam ceny i terminy.
      pozdrawiam

      Usuń
  12. Bardzo śliczne są te ubranka, zapraszamy również do zapoznania się z naszymi ubrankami dla chłopców i dziewczynek:
    http://kawaleczeknieba.pl/6-ubranka-do-chrztu-dla-dziewczynek
    http://kawaleczeknieba.pl/7-ubranka-do-chrztu-dla-chlopcow

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda rewelacyjnie! Na prawdę masz do tego talent :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń