Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 3 listopada 2011

Chusty i szale

Jakiś czas temu Dagmara zaraziła sporo osób szaleństwem. Spróbowałam i ja. Powstało kilka chust i szali dla rodziny i znajomych.  Kilka zamówiła moja babcia, która mnie uczyła robić na drutach i szydełku.

wzór Citron , włóczka Andora Angora, druty  4mm
wzór Frozen Leaves , włóczka Kid Mohair Monaco, druty 4mm





  
wzór estoński, inspiracja - Dagmara , włóczka Angora RAM, druty4,5 mm
wzór Icicles Shawl , włóczka Kid Mohair Confetti, druty 6mm
wzór Dancing Cranes Stole , Alize Super Kid
  
wzór Gail , Angora Gold Batik Design, druty 5,5 mm   




wzór Icicles Shawl , Wool YarnArt , druty 6 mm
wzór Semele , Wool YarnArt , druty 4 mm


7 komentarzy:

  1. szale fantastyczne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. o rety, tyle piękności w jednym poście! same cudeńka! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy robisz,na pewno będę tu zaglądać...pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę blade ale zdolniacha . Piękne prace .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dużo i wszystkie śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusty są bajeczne , lubię je na kimś sama jakoś się w nich dobrze nie czuję .

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko przepiękne sama trochę szydełkuję marzy mi się zrobić takie cudeńko do chrztu dla mojej przyszłej chrześnicy tylko nie mogę znaleźć wzorów

    OdpowiedzUsuń